Nowa Przemysławka z atomizerem była promowana podczas eventu z okazji pierwszej rocznicy „jamy” – salonu Adama Szulca Barber Shop, który odbył się 9. września 2017.
Adam Szulc, to ambasador marki Przemysławka, prężnie działający na poznańskim oraz ogólnopolskim rynku. Jest cenionym barberystą, od którego uczą się barberyści w całym kraju.
Minął rok od kiedy Adam otworzył swój salon na osiedlu Stare Żegrze w Poznaniu. Event utworzony z tej okazji był pełen atrakcji: strzyżenie i golenie w systemie walk in - czyli bez zapisów, możliwość zrobienia sobie tatuażu, występy Dj’ów, nagrody oraz prezenty dla klientów, pokaz i degustacja potraw uczestnika TOP CHEF Polska, jedzenie oraz napoje z foodtrucków.
Oryginalna Przemysławka, której historia zaczyna się od 1919 roku, w odpowiedzi na potrzeby konsumentów została uzupełniona o atomizer dla łatwiejszego używania. Więcej o nowej Przemysławce przeczytasz <tutaj>.